Setmanari digtal i esportiu

Dilluns, 16 desembre 2024

L’opció Sotify com a patrocinador principal del Barça precipita el comiat de Ferran Reverter com a director executiu

Oficialment és per motius personals, però les divergencies amb Laporta sobre com portar el club són el moll de l'os

|

- Publicitat -

És un no parar i el Barça, deixades les immediateses dels resultats futbolístics, ja està amb el cap més en la temporada 22-23 que en aquesta actual i un tema primordial és el de l’espònsor principal, ja que tot apunta que Rakuten, que acaba el seu compromís el juny, no seguirà. I la primera opció, ben a punt de concretar-se i amb els directius de l’empresa involucrada a la llotja veient el partit amb l’Atlético, és Spotify. Anem imaginant-nos, doncs, Spotify al pit dels jugadors blaugranes. I un detall menor, però sempre espectacular, és el disseny de les samarretes del curs vinent, un secret sempre ben guardat i que aquesta vegada ha tingut una filtració, la de la tercera equipació. Malgrat que no se’n tingui confirmació absoluta, seria la que il·lustra aquesta entrada, de color blanc, amb una creu blaugrana.

Tornem a qüestions més transcendents i avui el club català ha comunicat que el seu Director General, Ferran Reverté, deixa el càrrec i sembla que l’operació Spotify n’ha estat el detonant, una mostra de la diferent manera que Reverté tindria d’entendre el club, si més no des del punt de vista empresarial, ben diferent de com ho veu el president Laporta. El moll de l’os, com gairebé sempre, és el manteniment de l’estructura social, amb assemblees, compromissaris, etc, i la més empresarial amb grans firmes involucrades que podrien tenir pes en les decisions a canvi d’injectar diners al club, el que permetria al Barça competir millor a escala europea.

Publicitat

Segons les darreres informacions (Tot Costa, Catalunya Ràdio i Xavier Torres, TV3 i també RAC1) Spotify pagaria 280 milions d’euros, per tres temporades, superant els 55 que ha pagat Rakuten per temporada. Ara bé, si el gegant japonès n’ha obtingut ser present a les samarretes del primer equip masculí, pel preu ara pactat, Spotify veuria la seva marca al masculí, al femení, a l’equipament d’entrenament i tindria els drets sobre el nom del Camp Nou. Això darrer, en la massa social barcelonista ha estat un tema recurrent i sempre s’havia pensat, si calia, posar-hi el nom d’algun il·lustre barcelonista i mai no hi ha hagut prou consens. Ara resulta que el nom del camp, més que un acte honorífic, té un preu. El club, però, encara no ha donat per tancat l’acord amb la plataforma sueca de streaming musical.

És important destacar que la renúncia de Ferran Reverter, un cotitzat directiu que ha estat al davant d’empreses amb molt més pressupost i treballadors que el club blaugrana, s’ha fet en termes amistosos i que continuarà en el càrrec fins que se’n trobi el substitut adient.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes