Setmanari digtal i esportiu

Dijous, 10 abril 2025

L’Espanyol arranca un punt a Cadis (2-2) amb un doblet de Joselu

Primera part dolenta dels pericos que esmenen capgirant el marcador i gairebé perdent al final

|

- Publicitat -

Qualsevol dels dos e equips, Cadis i Espanyol, podia haver guanyat el matx jugat a la ciutat andalusa, que és el mateix que dir que qualsevol dels dos podia perdre. El primers temps de l’Espanyol ha estat força dolent i s’ha vist reblat pel primer gol andalús, en el minut 40, en un remat de Víctor Chust aprofitant una mala sortida vdel porter blanc-i-blau, Benjamin Lecompte. que recuperava la titularitat.

Els catalans ha millorat força a la represa i ha aconseguit remuntar el marcador advers amb un doblet de Joselu, un cop de cap a centrada de Brian Oliván, en el minut 51, i un quart d’hora més tard, en el 66, ara amb un xut per baix. Per moments semblava factible un tercer gol definitiu dels pericos, però ha estat el Cadis qui, en el 77, ha anivellat el marcador amb una rematada de Lucas Pérez. La balança s’ha tombat i el mateix Lucas Pérez ha estavellat una pilota al pal en el quart minut de descompte.

Publicitat

Al final, els dos equips satisfets per com ha anat i insatisfets perquè els dos necessiten punts. El Cadis no surt del descens i els perico en surten en detriment del Sevilla.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes