- Publicitat -
El Departament d’Empresa i Coneixement, a través l’Agència Catalana de Turisme (ACT), llança un nou vídeo per a la promoció turística de Catalunya protagonitzat per Gerard Piqué. L’objectiu d’aquesta nova acció, emmarcada dins del programa Advisors, és promocionar el territori català com a destinació turística a través d’un relat més emocional, centrat en les persones, el seu territori i les seves vivències.
La campanya que s’estrena avui, enfocada als principals mercats emissors, vol promocionar Catalunya a través de la marca internacional i el reconeixement de Gerard Piqué. La imatge del futbolista genera un interès present i creixent que permet explicar Catalunya com a destinació turística a partir de les vivències i paisatges de la vida del jugador, vinculades a la seva experiència professional.
En la peça, que s’ha realitzat en català, castellà, anglès i francès, s’hi poden veure imatges de llocs que tenen un lligam important per a Piqué, tant des de la visió personal i familiar com de la vessant professional. Entre ells, trobem Sant Guim de Freixenet, a La Segarra, imatges de la Noguera Pallaresa, la Garrotxa i de Costa Barcelona, i finalment també de Barcelona ciutat.
Al llarg del vídeo, el protagonista ens explica què són els reptes i què el mou per afrontar-los: esforç, treball i voler ser el millor. A partir d’aquests valors es llença a una comparativa amb Catalunya, compaginat amb imatges dels llocs on li agrada anar per desconnectar, i guiat sempre a través dels valors que ens porten a aprendre i obrir-nos al món per seguir creixent i oferint el millor del nostre país. El punt i final el posa el mateix Gerard Piqué llançant un repte a l’espectador: ”Crec que tothom hauria de venir a Catalunya, com a mínim, un cop a la vida. Acceptes el repte?”
Com a prescriptors de Catalunya, tant Gerard Piqué farà difusió del contingut promocional a través dels seus perfils a les xarxes socials, acció que multiplica el radi d’abast de la campanya. Gerard Piqué és un dels esportistes mundialment més coneguts i amb major ressò a xarxes socials, fet pel qual compta amb una audiència de 16,8 milions de seguidors a Instagram, gairebé 19,5 milions de seguidors a Facebook, i 19 milions de seguidors a Twitter.
El programa Catalunya Advisors impulsa el turisme de qualitat
Catalunya Advisors és una iniciativa de l’ACT que recull les experiències i vivències de persones que coneixen o han visitat Catalunya. Amb una voluntat promocional, el programa impulsa el turisme de qualitat reforçant el posicionament de casa nostra com a destinació rica en experiències per fer-hi vacances i escapades de mans dels seus prescriptors.
Per tal de fer arribar aquest missatge tan lluny com sigui possible, el programa ha comptat amb la col·laboració de persones que són reconegudes tant a casa nostra com també a l’exterior. Alguns dels personatges que han donat a conèixer Catalunya com a destinació turística han estat: Kilian Jornet, els germans Roca, Benedetta Tagliabue, Carles Puyol i Vanesa Lorenzo, i René Barbier, Maria del Mar Bonet, i Manel Esteller.
Publicitat