Sr. President i Junta Directiva, del F.C. Barcelona.
Distingits Consocis.
Com a Soci del F.C. Barcelona, em permeto fer les següents puntualitzacions.
1. Davant els esdeveniments que afecten el dia a dia del Club, i amb l’horitzó les pròximes setmanes (si es confirmen els resultats de la Moció de Censura), el President del Barça i la seva Junta Directiva, no haurien de prendre cap decisió que pugui condicionar la futura directiva que sortirà escollida en les eleccions que vénen.
2. Deixar en suspens immediatament el Projecte Espai Barça.
Motiu principal: el fracàs d’aquest Mega Projecte, per les promeses incomplertes per la Directiva Blaugrana, i la presa de pèl i l’engany a la massa Social del Club.
Les obres que tenien data d’inici el 2.017, fa quatre anys que estan aturades, per falta de liquiditat, i constants “fakes” amb possibles Patrocinadors, que mai no han arribat a concretar-se.
3. Exigir al President del Barça, i la seva Junta, la suspensió total i absoluta de futurs acords de Crèdits amb Entitats Bancaries i Fons Internacionals d’Inversió, que portin a la ruïna i l’endeutament present immediat del club, i la Hipoteca del Club els vint anys vinents.
Com a recordatori el Club, en el període del 2.018-2.020, ha sol·licitat ajuts a entitats bancàries i Fons d’Inversió, presumptament per més de 300.M.d’Euros.
4. No fer cap renovació a Executius, CEO , Assessors del Club, i menys cap contracte blindat de darrera hora, en els mesos vinents, abans de la celebració de les eleccions del Barça del 2.021.
5. I finalment les converses i posteriors preacords amb els Patrocinadors del Club, quedin ajornades fins a l’entrada del nou President del Barça i la seva junta. Cal recordar que aquests patrocinis, a causa dels esdeveniments de la Covid, podran tenir una important repercussió en els pressupostos del club la temporada 2.021-2.022.
Sr. Bartomeu, és cert el club ha de continuar funcionant, però per Ètica, Responsabilitat, i Transparència, no es poden cometre més errors ni Moviments en fals.
Atentament.
Albert Joan Alavedra…n.Soci…..1.339.
Octubre 2.020.
BARÇA : Properes Decisions
Carta d'Albert Joan Alavedra, Soci número 1.339

|
- Publicitat -
Publicitat